Facebook Image Map

12 Kasım 2012 Pazartesi

Ülker İçim Workshop

Ülker İçim sponsorluğunda Mutfak Sanatları Akademisinde yapılan workshop'a davet alınca çok sevindim. İlk defa böyle bir etkinliğe katıldım. Mutfak Sanatları Akademisi bildiğim etkinliklerini takip ettiğim bir yerdi. Workshoplarına hep katılmak istedim ancak zaman ve mesafeden dolayı bir türlü fırsat olmamıştı.
Ülker İçim sayesinde fırsat bulmuş oldum:) Etkinlik her anlamda çok güzeldi, Ortam çok sıcaktı. Blogger arkdaşlarla tanışma fırsatı buldum. Yeni blog'lar keşfettim. Hem MSA çalışanları hem organizasyon yapan ajanstaki arkadaşlar, organizasyon öncesinde, sonrasında  bize her konuda yardımcı oldular. Başta Ülker'e MSA çalışanlarına ve ajans çalışanı arkadaşlara çok teşekkür ediyorum kendim adıma. Ben çok keyifli bir gün geçirdim. İnsanlar terapiye gitmek yerine bu tarz etkinliklere katılabilirler. İnanılmaz deşarj oluyor insan. Yemek yapmak zaten bir terapi bence, birde böyle profesyonel bir ortamda farklı insanlarla çok daha güzel oluyormuş:)
Ben bir yarım saat kadar geç kaldım bu sırada Ülker İçim Pazarlama Direktörü Orhan Bey hem ürünler hem tesisler hakkında blogger arkadaşlarımızı bilgilendirdi.
Daha sonra Erkan Şef önderliğinde neler yapacağımız bize anlatıldı.Önce Erkan Şef yaptı bizler izledik sonra bizler yaptık
Bizlerde pür dikkat şefimizi dinledik izledik.

Birbirinden güzel tariflerimizi yapmak için kollarımızı sıvadık işe koyulduk:)


Köz Domates Çorbası
İçim taze Peynirli Bruschetta ile

İçim Beyaz Peynir ve Köz Patlıcanlı Ravioli,Domates sos ile

Kestane Püreli cheese-chocalatte mousse,Taze zencefilli vişne sos ile

Yaptığımız herşey çok lezzetli oldu bence.
Benim favorim domastes çorbası oldu çok ilginçtir un kullanmadık ama kıvamı lezzeti o kadar güzeldiki ilk paylaşacağım tarif bu olucak,herkesin yapmasını öneriyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger veya Gmail hesabı bulunmayan ancak yorum bırakmak isteyen değerli ziyaretçilerim aşağıda bulunan "yorumlama biçimi" kutucuğunu "Anonim" ayarına getirmeleri yeterli olacaktır.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...