Facebook Image Map

11 Mart 2012 Pazar

Pumpulilerde Pazar Kahvaltısı

Pazar günü kuzenlerim kahvaltıya gelicekti.Pazar sabahı hasta olarak uyandım,bir türlü atlatamadığım sürekli tekrarlayan gribal durumum tekrarlamış.Biraz geçde olsa resimlerde gördüğünüz masayı hazırlayabildim:)Hatta bir ara kuzenlerim  söylenmeye başladı,bize mi hazırlıyosun yoksa pumpulinin mutfağına mı hizmet ediyosun :)
Geçde olsa masamıza oturduk ve çok keyifli bir pazar kahvaltısı yaptık..Sevdiklerinizle birlikte güzel pazar kahvaltıları yapmayı ihmal etmeyin diyorum sizlere.Kısacık dünyada, şu masanın etrafında  sevdiklerinizle yapılan sohbetin,geçirelen zamanın tadını hiçbişey veremez sanırım...Sevgilerimle






Çok sevdiğim pastanelerin meşhur poğaçlarından Venedik.Geçen günümüz sırasında kızlarla menü örnekleri planlarken  Elif'le konuşmuştuk bu tarifi,denedim çok güzel oldu.

                                                                   Krep


                                                              Ballı kreplerimiz:)

                                                       Kahvaltılık Ekmekler


           Ben kahvaltıda meyve yemeyi çok severim her ne kadar bazı insanlar yadırgasada:)
                                                                Ananas-Kivi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger veya Gmail hesabı bulunmayan ancak yorum bırakmak isteyen değerli ziyaretçilerim aşağıda bulunan "yorumlama biçimi" kutucuğunu "Anonim" ayarına getirmeleri yeterli olacaktır.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...